De curând brandul de modă Fendi a lansat în cadrul evenimentulului Fashion Week din Milano o nouă colecţie aparte şi a reuşit să entuziasmeze toate femeile şi bărbaţii împătimţi de modă de peste tot din lume.
Istoric
Această firmă de produse din piele şi blană, a fost înfiinţată în Roma, încă din anul 1952, de cuplul Adele und Eduardo Fendi.
În momentul de faţă, firma nu produce doar veşminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii; ci şi ceasuri, parfumuri şi accesorii pentru casă.
Soţii Fendi au lăsat firma lor de succes moştenire, în mod egal, celor cinci fiice. În anul 1965 acestea i-au încredinţat rolul de a produce colecţii de damă renumitului designer german Karl Lagerfeld. Lagerfeld este şi cel care a inovat logo-ul mărci cu „F dublu”, valabil şi în momentul de faţă. Până în ziua de azi, designerul german împreună cu nepoata cuplului Fendi constituie inima acestei firme.
Modernism, siguranţă de stil, Fendi!
Până în anul 1990 design-ul tuturor colecţilor acestul brand s-au remarcat prin simplitate şi eleganţă. Însă odată cu apariţia genţilor cu design neobişnuit, ca de pildă geanta-baghetă semnată Fendi, stilul mărcii s-a schimbat complet. Culorile, print-urile deosebite şi formele, precum şi picătura de extravaganţă se amestecă adorabil cu farmecul tradiţional al casei de modă italiană. Combinaţia provenită din inovaţie şi tradiţie sunt lucrurile care încântă lumea până în ziua de azi.
Cu toate că brand-ul Fendi se bucură de internaţionalitate, el reuşeşte să confere creaţilor sale o legătură evidentă cu oraşul natal Roma.
Fendi pe nas
Chiar şi colecţiile de ochelari Fendi reunesc look-ul clean de odinioară cu elementele trendy care caracterizează moda actuală. Ochelarii de soare tip cateye, aşa cum sunt cunoscuţi din anii ’40 – ‘50, pot fi văzuţi din ultimul an, din nou, peste tot. Chiar şi Fendi şi-a însuşit acest trend, şi i-a oferit o serie de upgrade-uri moderne în bine-cunoscutul stil-Fendi.
Un exemplu bun îl constituie modelul FF 0242/S, care cu toate că deţine clasica forma cateye, reuşeşte să se remarce ca fiind un accesoriu ultra modern, datorită culorilor fluorescente de vară şi al detaliilor futuriste de la nivelul braţelor şi lentilelor.
Aceasta este combinaţia rafinată care face ca toate colecţiile ce poartă semnătura Fendi să capete o notă extrem de deosebită.
Starurile iubesc Fendi!
Mai ales în timpul evenimentelor „Fashion Weeks“ pot fi văzute multe personalităţi, precum blogeri şi alţi împătimiţi de modă, care îşi fac apariţia în piesele favorite de la Fendi, purtându-le cu o mândrie enormă.
Pentru show-ul Fendi de la Săptămână Modei din Milano, blogeriţa Aylin König din Hamburg a purtat pentru prima oară poncho-ul ei de la Fendi (printat caracteristic cu renumitul logo cu F-dublu) precum şi frumoşii ei pantofi Fendi. Ţinuta a fost completată frumos cu o geantă Fendi perfect potrivită.
//www.instagram.com/p/Bn-zacuiqIe/?taken-by=aylin_koenig
Însă unul dintre item-urile ei preferate va rămâne cu siguranţă geanta-săculeţ semnată Fendi cu un aspect pluşat delicat, pe o nuanţă trendy de albastru-petrol.
//www.instagram.com/p/BnjV7-Jnhqb/?taken-by=aylin_koenig
Şi Caro Daur, una dintre cele mai de succes blogeriţe din Germania, poate fi văzută cu itemuri personale de la Fendi.
Fie că vine vorba de cercei, pantaloni, genţi sau pantofi – renumitul logo-F poate deveni la ea, în cele mai multe cazuri, un simbol distinct al unui look-all-over.
//www.instagram.com/p/Bn4kSQpgmEc/?taken-by=carodaur
Sunteţi în căutarea unui accesoriu nou? Atunci puteţi să vizitaţi şi magazinul nostru online.
În vastul nostru sortiment aveţi ocazia să descoperiţi o mulţime de ochelari de soare care poartă semnătura Fendi. Fie că sunteţi în căutarea unui model rotund, pătrat, multishape sau poate chiar în pilotenstyle – în marea noastră ofertă Fendi este imposibil să nu descoperiţi exemplarul de ochelari dorit.
Leave a Comment