„Am știut cum să împart, înainte să apară Facebook.”
Am dat de această propoziție din întâmplare cu câțiva ani în urmă. Dar totuși, s-a blocat în mine, destul de adânc chiar. Pentru că, în interpretarea mea, ea descrie o problemă serioasă care este mai relevantă ca niciodată în vremurile de digitalizare și de social media.
Chiar dacă omul trăiește doar în bula lui de Facebook, nu este dificil să recunoști suferința. Singura întrebare este dacă îndrăznești să te uiți și să faci ceva în acest sens. În căutarea listelor complete de prieteni și urmăritori, facem rețele între noi și străini pe bază zilnică. În principiu, nu este nimic în neregulă, deoarece fiecare societate trăiește din schimburi. Cu toate acestea, există tendința paralelă, ca oamenii care sunt reali, să devină din ce în ce mai străini. Sau în cuvintele lui George Carlin, „Am fost până la lună și înapoi, dar avem probleme cu traversarea străzii pentru a-i cunoaște pe noii noștri vecini”.
Ne uităm pe Feed zilnic, de nenumărate ori, dar pe fereastră nici măcar odată. Ne interesează mai mult ce mănâncă influențarii la celălalt capăt al lumii, decât ceea ce se întâmplă în curtea noastră. Ne folosim din ce în ce mai mult degetele mari pentru a „place” pe cineva, dar din ce în ce mai rar mâna noastră pentru a o întinde la cei care au nevoie.
Edel-Optics dorește să-și folosească rețeaua de social media în cadrul promoției „Black Week”, nu numai pentru a împărtăși postări, ci și pentru a colecta sub motto-ul „Black4Good” câteva puncte de karma. În timp ce cumpărăturile de Black Friday alimentează consumul de bunuri, noi dorim să profităm de această ocazie, ca să oferim ceva celor care fac bine și ajută, acolo unde este nevoie de ajutor. De aceea, donăm 24 RON după fiecare comandă plasată în perioada 22 noiembrie – 2 decembrie 2019, pentru Fundația Principesa Margareta a României:
Misiunea Fundatiei Principesa Margareta a României este de a acționa ca un catalizator pentru dezvoltarea potentialului uman, în spiritul demnității, solidarității și promovării talentului și valorilor culturale românești. În acest scop, Fundatia dezvoltă proiecte durabile în domeniul educației, dezvoltării comunității, societății civile, sănătății și culturii, proiecte care contribuie la reînnoirea spirituală și socială a României.
Fundația Regală Margareta a României este una din organizațiile neguvernamentale care contribuie la dezvoltarea societății civile din România. Fundația a fost înființată in 1990 de Principesa Margareta a României cu sprijinul tătălui ei, regele Mihai I . În prezent ea este activă în șase țări.
Fundația Regală Margareta a României (FRMR) dezvoltă și susține programe care:
- îmbunatatesc condițiile de viață ale copiilor, tinerilor, familiilor si vârstnicilor aflați în dificultate,
• stimuleaza solidaritatea între generații și creeaza o punte de comunicare între copii, tineri și vârstnici, - contribuie la creșterea capacității institutionale a organizațiilor și instituțiilor care lucreazîă cu copii si vârstnici,
• cultivă creativitatea și talentul local.
//www.facebook.com/frmr.ro/photos/a.193379014060/10156821952869061/?type=3&theater