„Numeşte-mi o marcă cunoscuţă de ochelari!“ cu siguranţă marea majoritate ar răspunde cu Ray-Ban sau Oakley. Şi totuşi, multe alte firme de succes s-au impus în segmentul ochelarilor şi aduc într-un mod regulat noi modele moderne pe piaţă. În cele două părţi ale noului nostru blog vă vom prezenta mărcile de ochelari pe care merită să le urmăriţi mai îndeaproape.
Moschino
Moschino inseamnă în lumea modei distracţie şi carismă italienească. Fondatorul firmei Franco Moschino a avut ideea de a lipsi moda de seriozitate, prin integrarea unei note glumeţe şi ironice în creaţiile sale, reprezentată prin: fundiţe, motive animaliere, sclipici sau elemente din plastic, precum şi alte chestii care nu au graniţe estetice. După moartea fondatorului moda acestei firme s-a maturizat, însă extravaganţa a rămas tot acolo. În această categorie intră şi modele de ochelari ale acestei mărci, care se remarcă mereu printr-un design extravagant şi rafinat totodată. Ramele groase şi complete, de diverse culori şi forme, nu vor lipsi niciodată de aici. Accentele aurii de la nivelul ramelor şi braţelor laterale aduc un nou highlight, ca de pildă în acest exemplar.
Givenchy
Chiar dacă la începuturile sale, pe vremea creatorul şi fondatorul Hubert de Givenchy, marca era cunoscută în modă pentru culorile sale terne, în momentul de faţă, sub conducerea lui Riccardo Tisci, aceasta este caracterizată mai degrabă de tonalităţi uşoare, linii necomplicate şi o eleganţă simplistă izbitoare. În cazul modelelor de ochelari care îi poartă semnătura sunt dominante culorile decente, clasice, precum negru, maro, bordo sau verde închis, precum şi formele cu liniile clare. Accentele metalice de auriu sau argintiu puse mai ales în cadrul ramelor groase, produc contraste minore în cadrul design-ului timid de ochelari, precum şi în cazul acestui model de ochelari de soare Givenchy.
WOOD FELLAS
Label-ul german din München – WOOD FELLAS a fost infiinţat în 2012 de Stefan Muckenhirn şi Jan Priepke. Ochelarii acestei mărci se remarcă printr-un stil atemporal şi un design inovativ, frumos puse în evidenţă prin folosirea unor materii prime preţioase, direct din natură. Prin utilizarea lemnului, osului de corn sau a piatrei, cei de la WOOD FELLAS reuşesc să confere ramelor de ochelari o notă rafinată, care le face să fie “altcumva“, în comparaţie cu cele din plastic sau metal. În timp ce majoritatea ochelarilor rotunzi sau dreptugiulari au rame pe tonuri naturale, un accent cromatic interesant este pus cu ajutorul lentilelor colorate, tip oglindă, aşa cum se poate observa la acest model de ochelari WOOD FELLAS Trostberg.
Kate Spade
Marca Kate Spade a fost lansată în 1992 de Kate Brosnahan Spade, în New York. La început firma a fost profilată pe producerea de genţi, uşor făcute cunoscute mai ales prin serialul de succes „Sex and the City“, unde genţile Kate Spade au fost foarte des puse la vederea telespectatorilor. În momentul actual, firma nu mai cuprinde în sortiment doar genţi, ci şi îmbrăcăminte, bijuterii, ochelari, parfumuri, încălţăminte şi accesorii pentru casă. Culorile vioi, printurile grafice şi elegante, precum şi formele juvenile conferă aceste mărci un farmec aparte. Aceste caracteristici pot fi uşor remarcate şi în cadrul modelelor de ochelari. Lentilele mari, ramele de culoare proaspătă, ornamentele de print şi aplicaţiile, precum cele florale, sunt repere uşor de recunoscut ale mărcii, ca în cadrul acestui exemplar.
Leave a Comment