Îți place să te joci? Vrei să ajungi la nivelul următor? Să deblochezi următoarea parolă?
Da? Perfect, pentru că ai biletul de festival în mână. Nu ai nevoie de cort sau scaune de camping pentru Logged-In-Festival. În timpurile de Corona, stai acasă! Tot ce-ți trebuie, este un PC sau o consolă de jocuri. Așa că apucă-ți controlerul și aruncă-te în fața ecranului.
În cadrul festivalului Logged-In, Home United și Unicorns of Love completează hashtag-ul “stayhome” cu #gametogether și apelează la jocuri. Indiferent dacă lupți împotriva zombi, armate inamice sau echipe de fotbal opuse, pe consolă sau pe computer – luptă cu noi! În loc să te joci doar pentru tine, dorim să motivăm fiecare jucător să se alăture campaniei – împotriva singurătății și pentru unificare în ciuda carantinei. Iată cum funcționează:
Din păcate, nu toată lumea își permite să stea acasă și să călărească consola. Există multe grupuri profesionale, care realizează scoruri foarte mari în aceste zile din cauza și în ciuda crizei. Pentru că acești oameni mențin lumea reală, noi mergem în lumea virtuală pentru o cauză bună. Deoarece pe pagina unicornsoflove.com/logged-in-festival/ există posibilitatea de a aduce tribut pentru „Heroes of Corona” și de a face o contribuție. Suma va merge 100% către eroii, cărora acești bani le vor dărui cadouri sau altfel, le vor arăta recunoștința noastră. De asemenea, sunt posibile evenimente, care îi ajută pe cei, care i-au ajutat pe cei afectați după criza Corona. Desigur, poți trimite, de asemenea, idei pentru recompensarea eroilor.
Pe lângă tot mai multe celebrități, și Edel-Optics sprijină această mișcare caritabilă eSport. Pentru fiecare comandă pe care o primim în următoarele 1,5 săptămâni, donăm 5 euro pentru Caritas International. Dar nu se termină aici, pentru că și tu poți beneficia dacă ești #loggedin. În fiecare zi oferim ochelari pentru cel mai bun conținut de joc. Acesta poate fi o scenă distractivă de joc, un video excelent de înveselire sau o realizare specială în joc. Pentru a lua parte la provocare, trebuie doar să postezi videoclipul pe Instagram, Facebook sau Twitter și să faci tag la @Edel-Optics și @logged.in.festival. Dacă ai noroc, îți vom răsplăti postarea cu ochelari. Deci #staiacasă și conectează-te!