Orice fashionistă s-a confruntat deja cu problema modei haute-couture. Pe cât de minunată şi de unică se afişează aceasta pe podumurile de modă, pe atât este de greu să fie integrată în ţinutele de zi cu zi. În afară de acest fapt, orice ce femeie normală, care iubeşte atât de mult moda actuală, nu este pregătită să plătească un preţ atât de mare pentru o fustă Prada, care practic mai este şi greu de purtat.
Se pare că şi directoarea departamentului creativ de la firma de haute-couture Prada s-a confruntat deja cu această problematică. Pentru a o rezolva şi pentru a conferi creaţilor sale o faţetă mai rebelă şi mult mai plină de culoare, ea a lansat în anul 1993 label-ul de modă Miu Miu.
//www.instagram.com/p/BlJEZfsgcRv/?taken-by=carodaur
Se poate ca printre voi să se afle deja careva care şi-a dat deja seama ca numele firmei soră a imperiului de modă Prada, poate fi direct pus în legătură cu numele talentatei şefe creatoare – Miuccia Prada, acesta fiind chiar porecla sa.
Pe lângă nume, Miuccia a conferit acestei linii fashion şi un stil aparte. Din anul 1995, când a fost prezentată prima colecţie pe podiumul evenimentului de modă Fashion Week New York , label-ul a ajuns imediat pe buzele tuturor.
Pe vremea acea Kate Moss era imaginea firmei. Top-modelul a reprezentat şi definit acest label, cum nu ar fi făcut-o nimeni altcineva mai bine. Feminitate, o priză perfectă de extravaganţă precum şi o porţiune potrivită de rebeliune sunt cu siguranţă cele mai potrivite atribute menite să descrie prezentarea de atunci şi imaginea generală a acestei linii de modă.
Dintr-odată o întreagă serie de femei de succes au început să afişeze cu convingere viziunea Miucciei pe străzile lumii. Ele au început să poarte costumele lejere de culoare închisă, dar pline de graţie, ale acestei mărci din ce în ce mai iubite. Acesta este şi motivul pentru care numele Miu Miu este mereu corelat cu stilul street. Culorile pline de dinamism, combinaţiile texturale curajoase şi croielile interesante, dar şi accesoriile rafinate ale acestei case de modă italiene sunt perfect potrivite pentru viaţa cotidiană a femeilor împătimite de modă, care vor să iasă din tipare.
//www.instagram.com/p/BkshaoggaTz/?taken-by=carodaur
O nouă treaptă a fost atinsă de marcă în anul 2006, atunci când a fost prezentată prima colecţie în metropola modei Paris. Astăzi buticurile aceste mărci de renume se află în toate capitalele fashion ale lumii, precum New York, Paris, London, Hong Kong, Beijing, Tokyo şi Mailand.
În timp ce la începuturile sale culoarile închise erau destul de pregnante, acum marca se remarcă printr-o extravaganţă modernă şi purtabilă, culori adorabile, designuri cu detalii jucăuşe precum şi o viziune nouă a feminismului modern. Toate acestea se oglindesc atât în creaţiile de modă, cât şi în campaniile publicitare.
Pasiunea personală a Miucciei pentru stilul hippie şi afinitatea pentru creaţii pasionale sunt constantele liniare ale modei sale şi totodată un continuu izvor de inspiraţie.
Leave a Comment