Hotline +40 31 2295096
livrare Şi returnare gratuita drept de reziliere 30 zile
  • ro  Română
    • en English
    • da Dansk
    • sv Svenska
    • nl Nederlands
    • fr Français
    • hu Magyar
    • pl polski
/ BLOG
Ochelari de soare
Ochelari de vedere
Ochelari sport
Către shop

„Sectorul de optică este acum copt pentru o revoluție”

DENNIS MARTENS

Fondatorul și conducătorul de la Edel-Optics este expert în SEO, SEM și în dezvoltarea sistemelor
complexe de Webshop.

El a studiat la Universitatea de Științe Aplicate din Hamburg și s-a făcut independent ca și antreprenor în anul 1999. A supravegheat diverse proiecte de E-Commerce în domeniul de vânzări și în dezvoltări, printre altele fortbildung.com și London Eyewear Ltd. în Anglia, înainte ca www.edel-optics.de să intre online în 2009.

Optikker branchen er parat til en revolution

Interviu

Domnule Martens, sunteți fondator şi CEO al firmei Edel­Optics, una dintre cele mai prospere dintre companiile online, care distribuie în special ochelari de marcă. Care este deosebirea dintre compania dvs. şi concurența mereu în creștere din această branşă?

Pe scurt, este vorba de inovațiile noastre tehnice dezvoltate direct în firma noastră, internaționalizare la parametri avansaţi, conceptul nostru de retail cu care reuşim să conectăm online­ul și offline­ul fără probleme și nu în ultimul rând poziționarea noastră clară, ca un brand de vânzare şi distribuţie a ochelarilor de marcă, prezentaţi ca fiind un accesoriu de modă si lifestyl. Prin recenziile obţinute reuşim să ne fortificăm profilul reînnoit și să fim cu naturaleţe exclusivişti, prin gama noastră de produse, fapt ce ne delimitează clar de concurență.

Hai să începem cu conceptului de retail, menţionat mai devreme. Printre altele, acest concept comercial a fost desemnat cu premiul “Best Customer Experience” în cadrul concursului Euroshop 2014, categoria Retail Technology Europe. De ce este soluția propusă de dvs. atât de interesantă pentru comercianții cu amănuntul?

Integrarea canalelor de vânzări este în prezent un subiect mult discutat în comerțul cu amănuntul. Deoarece în momentul de faţă există o serie de abordări interesante. Caracteristica specială de afișare a mărfii în lumea virtuală este efectul unei sinergii generată din combinația noastră specială de vânzări online și offline. Astfel clienții beneficiază în shop, de tot ceea ce este mai bun din ambele părţi: selecție, funcții de căutare și prețurile specifice internetului, dar în același timp şi de serviciul de consiliere a unui optician profesionist. Noi, în calitate de comercianți, putem procesa foarte eficient logistica și putem reduce capitalul, deoarece noi folosim stocul nostru de mărfuri de două ori. Punerea consecventă în aplicare a proiectului nostru original, având ca punct central iPad- ul, joacă cu siguranţă un rol important pentru feedback­ul pozitiv. Nu este greu să se observe, că toate acţiunile noastre sunt făcute cu toată inima.

La sfârșitul anului 2013 aţi deschis un magazin pilot în Alstertal Hamburg, cel mai mare centru comercial din nordul Germaniei. Aici vă aflați în competiție directă cu reprezentantele lanțurilor de magazine mari, cum ar fi Fielmann, Apollo, Krass sau Bode, care se află de asemenea la fața locului. Care ar fi bilanţul cu care aţi încheiat anul trei de activitate?

Am dorit deliberat să ne confruntăm cu această situație, întâlnind direct concurenţa provenită de la marile lanţuri consacrate, pentru că am dorit să demonstrăm că ne putem organiza după propriul nostru concept și model de afaceri. Rezonanţa a fost mare de la bun început. Am reuşit să spargem gheaţa și am dovedit că suntem în poziția alfa, cu gama noastră de ochelari de marcă la preţuri foarte rezonabile, aşa cum se întîlnesc doar pe internet. Un examen mai bun de practică pentru conceptul nostru este de neconceput, iar acum putem să ne concentrăm pe noi repere pentru extinderea noastră continuă.

Poate fi conceptul dvs. gradat? Principiul magazin pilot se bazează pe faptul că aici va sta la dispoziţie întreaga gamă de produse din depozitul central al magazinelor online. Cum s­ar fi îndeplinit acest fapt în cazul unei rețele de sucursale?

Ideea de bază a fost creare a unui sistem de stocare descentralizat prin mai multe depozite Edel­Optics, pentru ca apoi să avem posibilitatea de a oferi o livrare rapidă, în aceeași zi. Nivelul de afaceri online mereu în creştere, împune şi un stoc proporțional extins, care trebuie să acopere şi cererea magazinelor nou apărute. Astfel, utilizarea simultană a zonelor de vânzare ca stocarea descentralizată, impune să fie garantată cererea de ochelari mereu în creştere, mai ales în rândul ochelarilor de marcă. Acest lucru alături de prețurile bune, specifice internetului, sunt un punct cheie în strategia de vânzare a companiei Edel­ Optics. Viitorul ne va arăta dacă până la urmă fiecare shop în parte va putea concura cu sortimentul depozitului actual.

Edel­Optics este deja prezent în 53 de țări, cu propriile sale shop­uri online. O astfel de diversificare locală largă este foarte rar întălnită, chiar și în cadrul marilor corporații. Cum s­a ajuns la această strategie?

Platforma proiectată de noi însăşi ne­a permis o internaționalizare foarte eficientă și rapidă. Am fost astfel în măsură să conectăm cu uşurinţă mai multe domenii și să gestionăm varietatea limbilor, monedelor de schimb și metodele de plată cu un efort relativ redus. Prin urmare, am fost capabili să ne extindem profitabil, chiar şi cu o cota minimă pe piață. Avantajul a fost și este că avem la îndemână prima experienţă, pentru că totul a decurs treptat, noi pătrunzând pas cu pas în piețe individuale, tot mai îndepărtate. În plus, am fost pionierii branşei opticienilor prin lansarea noastră online, fapt care ne­a oferit o serie de avantaje competitive pe timp îndelungat.

De ce credeţi că Edel­Optics, în calitate de retail brand, va avea succes pe plan internaţional?

Prin inovaţiile noastre tehnologice, am reuşit să creăm valori concrete pentru clienții noștri, ca de exemplu transparența și emanciparea, atunci când vine vorba de achiziţionarea ochelarilor cu prescripție prin ajutorul Maistrului Opticianul Digital, precum și prețurile noastre avantajoase care sunt descoperite prin intermediul instrumentului nostru “Best Price Tool” care scanează automat de mai multe ori pe zi oferta concurenței și ajustează, în consecinţă, oferta noastră. De asemenea, lucrăm la obţinerea unui profil de brand ideal, care să ne poziționeze clar în segmentul modei și al lifestyl­ului: Magazinul nostru pilot este fără îndoială un paradis al ochelarilor în Germania şi nu numai, datorită gamei vaste care cuprinde peste 20.000 de perechi de ochelari. Prin sponsorizarea echipei de baschet “Hamburg Towers” dorim să facem o revoluție de trend şi lifestyle în cadrul culturii street a tineretului și nu numai. Colecția exclusivă de ochelari, pe care am lansat­o pe piaţă cu o serie de recenzii valoroase şi o vedeta de stil, care este totodată şi un star sportiv de talie mondială, ne aduce într­un punct culminant, unde tot interesul public se focalizează pe filosofia noastră “SEE AND BE SEEN” (pe română: “vezi și fă­te văzut”).

În calitate de vorbitor căutat, Dennis Martens este în contact regulat cu lideri de afaceri naționali și internaționali.

Ihr Name (Pflichtfeld)

Ihre E-Mail-Adresse (Pflichtfeld)

Redaktion (Pflichtfeld)

capcha
captcha

Edel Optics Blog
 
 
Edel-Optics
Totul în ansamblu
Despre Edel-Optics
Magazine
Merchandise
Centrul de presă
Termeni & condiţii
Confidenţialitate
Setările de confidențialitate
Informaţii legale
Servicii clienți
Modalități de plată
Costuri de transport
Tutoriale Video
Foaie de retur
Abonare/Dezabonare Newsletter
Blog
FAQ / Helpcenter
Cele mai vândute produse
Ochelari de soare
Ochelari de soare Ray-Ban
Ochelari de soare Oakley
Ochelari de soare Prada
Ochelari de soare Tom Ford
Ochelari de soare Miu Miu
 
Ochelari de vedere
Ochelari de vedere Ray-Ban
Ochelari de vedere Miu Miu
Ochelari de vedere Tom Ford
Ochelari de vedere Oakley
Ochelari de vedere Prada
TOP 10 Ochelari de soare
Ochelari de soare Ray-Ban
Ochelari de soare Oakley
Ochelari de soare Prada
Ochelari de soare Tom Ford
Ochelari de soare Miu Miu
Ochelari de soare Gucci
Ochelari de soare Persol
Ochelari de soare Carrera
Ochelari de soare Saint Laurent
Ochelari de soare Michael Kors
TOP 10 Ochelari de vedere
Ochelari de vedere Ray-Ban
Ochelari de vedere Miu Miu
Ochelari de vedere Tom Ford
Ochelari de vedere Oakley
Ochelari de vedere Prada
Ochelari de vedere Marc O Polo
Ochelari de vedere Humphreys
Ochelari de vedere Gucci
Ochelari de vedere Emporio Armani
Ochelari de vedere Guess
Vizitează-ne

Reduceri exclusive. Știri despre modă de ochelari de vedere și de soare și sfaturi individuale de la echipa noastră de social media.
Blog
Modalități de plată
Card de credit
Card de credit
Paypal
Card de credit, Transfer bancar, Plată cu cardul de debit, Ramburs
Etichetă de retur
Newsletter
Helpcenter
 
 
Vizitează-ne

Reduceri exclusive. Știri despre modă de ochelari de vedere și de soare și sfaturi individuale de la echipa noastră de social media.
Blog
 
desktop