Hotline +40 31 2295096
livrare Şi returnare gratuita drept de reziliere 30 zile
  • ro  Română
    • en English
    • da Dansk
    • sv Svenska
    • nl Nederlands
    • fr Français
    • hu Magyar
    • pl polski
    • as Österreich
    • cz Schweiz
/ BLOG
Ochelari de soare
Ochelari de vedere
Ochelari sport
Către shop

Un duo – o viziune

  • Hamburg Towers
  • International
  • Achiziționează ochelari online mai ușor
  • Maistrul Optician Digital
  • Progres prin IT
  • See and be seen
  • Contact presă
  • Comunicate de presă
  • Jerome Boateng
  • Totul în ansamblu
  • Dennis Martens
  • edel-optics.de Arena
  • Un duo – o viziune
  • Celebrity Brands
  • eYo eyewear
  • VOOY
Home Centrul de presă Un duo – o viziune

Interviu cu directorii generali Edel-Optics - Dennis Martens și Michael Busch

Un duo - o viziune

Domnule Busch, din august 2020 ați fost al doilea director general, alături de Dennis Martens, care a fondat compania în 2009. Ce v-a determinat să treceți de la agenție la o companie digitală precum Edel-Optics?

Michael Busch: Industria de optică este o industrie foarte tradițională și are încă un mare potențial de schimbare în comerțul electronic, ceea ce mă atrage cu adevărat. În ceea ce privește agenția, am fost întotdeauna doar consilierul – chiar în mijlocul tuturor și totuși doar lângă. Acum sunt un factor decisiv și sunt responsabil pentru propriile mele produse. Eu și Dennis suntem ca două piese potrivite ale puzzle-ului: El aduce cu el o mulțime de expertiză tehnologică și tehnică în domeniul opticii oftalmice, iar eu dezvolt strategii pentru a face Edel-Optics și mai bine cunoscut și și mai de succes.

Am lucrat deja pentru clienți din sectorul opticii în ultimii ani, dar am observat un lucru foarte clar și pozitiv la Edel-Optics: ochelarii nu sunt văzuți doar ca ajutoare vizuale, sunt o declarație de modă și Edel-Optics este mai la modă și mai atractiv la preț decât concurența.

 

Conceptul de retail Edel-Optics a primit deja mai multe premii. De ce soluția dvs. este atât de interesantă pentru industria de vânzare cu amănuntul?

Dennis Martens: Integrarea și extinderea sistematică a canalelor de vânzare sunt subiecte foarte discutate în retail. Aspectul special al afișării bunurilor virtuale sunt efectele de sinergie pe care le generăm din legătura noastră dintre vânzările online și offline. Clienții din magazin primesc cele mai bune din ambele lumi: selecție, funcții de căutare și prețuri de internet, dar în același timp serviciul și sfaturile unui magazin de opticieni.

Oferim clienților noștri posibilitatea de a se emancipa. Este așa: Majoritatea oamenilor depind de optician, trei din cinci clienți aleg ochelarii pe care opticianul i-a recomandat. Dar vizavi de noi există un client, care știe exact ce vrea. Transparența este cuvântul cheie, motiv pentru care la Edel-Optics are întotdeauna o perspectivă asupra întregii game, datorită integrării magazinului online, chiar și în comerțul cu amănuntul staționar.

Un alt punct: în calitate de comerciant cu amănuntul, putem gestiona logistica foarte eficient și putem reduce angajamentul de capital, deoarece utilizăm inventarul nostru de două ori. La aceasta se adaugă implementarea consecventă a conceptului cu iPad în centru. Dacă te uiți la el, poți vedea foarte repede că nu facem totul cu jumătate de inimă.

Sortimentul complet din depozitul central al magazinelor online este disponibilă în magazinul pilot de pe Ballindamm din Hamburg. Poate fi transferat acest concept chiar și către o rețea de sucursale?

Dennis Martens: Practic, ideea este de a construi un sistem de depozitare descentralizat prin intermediul sucursalelor Edel-Optics și, astfel, de a garanta întotdeauna o gamă de ochelari care să fie disponibilă rapid în toate magazinele, ceea ce depășește în mod clar gama unui simplu lanț de magazine – în special în ceea ce privește ochelarii de marcă. Pe lângă prețurile de internet, acesta este un punct important de vânzare pentru Edel-Optics.

 

Cum vedeți viitorul Edel-Optics? Pe ce domeniu se concentrează?

Michael Busch: Suntem atacatorii de pe piața ochelarilor și suntem acum unul dintre cei mai importanți opticieni online din Europa. Vrem să stabilim impulsuri noi, să consolidăm marca și să filtrăm mai multe grupuri țintă. Aceasta include și perspectiva deschiderii mai multor magazine staționare.

Dennis Martens: Vrem să ne adâncim pe piețele internaționale individuale online. În acest context, vom continua, de asemenea, să ne extindem punctele de vânzare unice: disponibilitatea cuprinzătoare a mărcilor cunoscute, prețuri mici, experiență de cumpărare prin valoare adăugată, tehnică și servicii și, bineînțeles, un brand de vânzare cu amănuntul, cu un profil clar și o valoare de recunoaștere ridicată.

DENNIS MARTENS

Fondatorul și directorul general al Edel-Optics este un expert în SEO, SEM și în dezvoltarea de sisteme complexe de magazin web. A urmat cursurile Universității de Științe Aplicate din Hamburg și și-a început propria afacere în 1999. Înainte ca www.edel-optics.de să intre online în 2009, el a supravegheat diverse proiecte de comerț electronic în zona comercială și în dezvoltare, inclusiv fortbildung.com și London Eyewear Ltd.

MICHAEL BUSCH

Al doilea director general, Michael Busch, este alături de Edel-Optics din august 2020 și este un profesionist în materie de strategie digitală și de date și poziționare a mărcii. A studiat administrația afacerilor la FH Nordakademie din Hamburg și la London Metropolitan University. După poziții la agențiile de marketing Starcom Germany și MEC GmbH, a lucrat ca Chief Development Officer la Carat Deutschland GmbH la strategii de dezvoltare pentru companii.

Ihr Name (Pflichtfeld)

Ihre E-Mail-Adresse (Pflichtfeld)

Redaktion (Pflichtfeld)

capcha
captcha

Edel Optics Blog
 
 
Edel-Optics
Totul în ansamblu
Despre Edel-Optics
Magazine
Merchandise
Centrul de presă
Termeni & condiţii
Confidenţialitate
Setările de confidențialitate
Informaţii legale
Servicii clienți
Modalități de plată
Costuri de transport
Tutoriale Video
Foaie de retur
Abonare/Dezabonare Newsletter
Blog
FAQ / Helpcenter
Cele mai vândute produse
Ochelari de soare
Ochelari de soare Ray-Ban
Ochelari de soare Oakley
Ochelari de soare Prada
Ochelari de soare Tom Ford
Ochelari de soare Miu Miu
 
Ochelari de vedere
Ochelari de vedere Ray-Ban
Ochelari de vedere Tom Ford
Ochelari de vedere Miu Miu
Ochelari de vedere Oakley
Ochelari de vedere Prada
TOP 10 Ochelari de soare
Ochelari de soare Ray-Ban
Ochelari de soare Oakley
Ochelari de soare Prada
Ochelari de soare Tom Ford
Ochelari de soare Miu Miu
Ochelari de soare Gucci
Ochelari de soare Persol
Ochelari de soare Carrera
Ochelari de soare Saint Laurent
Ochelari de soare Michael Kors
TOP 10 Ochelari de vedere
Ochelari de vedere Ray-Ban
Ochelari de vedere Tom Ford
Ochelari de vedere Miu Miu
Ochelari de vedere Oakley
Ochelari de vedere Prada
Ochelari de vedere Marc O Polo
Ochelari de vedere Humphreys
Ochelari de vedere Gucci
Ochelari de vedere Guess
Ochelari de vedere Emporio Armani
Vizitează-ne

Reduceri exclusive. Știri despre modă de ochelari de vedere și de soare și sfaturi individuale de la echipa noastră de social media.
Blog
Modalități de plată
Card de credit
Card de credit
Paypal
Card de credit, Transfer bancar, Plată cu cardul de debit, Ramburs
Etichetă de retur
Newsletter
Helpcenter
 
 
Vizitează-ne

Reduceri exclusive. Știri despre modă de ochelari de vedere și de soare și sfaturi individuale de la echipa noastră de social media.
Blog
 
desktop