Atunci când într-un oraş se strâng o mulțime de blogeri, designeri, vedete, viitori talentaţi creatori de modă, precum şi oameni de modă de pe scenele naționale şi internaţionale, atunci cu siguranţă a venit vremea Fashionul Week-ului. De pe 2 până pe 6 iulie 2018 a avut loc evenimentul Fashion Week în Berlin. O săptămână întreagă, tot oraşul a vuit de fashion, beauty şi branduri, iar prin noi aveţi acum ocazia să aruncaţi o mică privire în culise.
Cea de-a 11-a ediţie „Berlin Fashion Week“ a fost deschisă de această dată de duetul de designeri Botter din Antwerpen. Designerii din Belgia au reuşit să convingă prin colecţiile lor în stil casual şi streetwear, care s-au remarcat prin formele oversize, printurile şi croielile relaxante. În plus, colecţiile au reuşit să tragă şi un semn de alarmă printr-o înscenare plină de subînţelesuri: modelele au purtat ca accesorii pe corpurile lor plase de peşte, pungi de plastic sau animale de mare gonflabile din plastic. Deci, o declaraţie nemascată împotriva plasticului aruncat în mării ;i oceane, dar şi a pescuitului exagerat!
Printre highlight-urile fashion de pe runway s-a numărat şi designera belineză Marina Hoermanseder, care a reuşit deja s-o convingă pe renumita artistă americană Lady Gaga cu designurile sale extravagante. Pe o coloană sonoră specifică anilor `90, Hoermanseder a prezentat pe podium outfit-uri potrivite oricărui timp: minijupe, costume de jogging, rochii tip bustieră – toate „împachetate” în culori stridente, material sclipitoare şi croieli interesante.
Pe lângă prezentările de modă ale diverşilor designeri consacraţi, precum Hugo Boss, Isabel Vollrath sau Michael Michalsky, şi în acest an au avut ocazia mulţi designeri de nouă generaţie să-şi prezinte colecţiile pentru sezonul de primăvară/vară 2019. Tânăra designeră Danny Reinke a reuşit de pildă să câştige râvnitul Showslots şi i-a fost permis să-şi prezinte colecţia personală la Mercedes Benz Fashion Week. Stilul street nonşalant a tranversat pur şi simplu întreaga ei colecţie, prin piese precum: pantalonaşi cargo, bluze şi ciorapi până la genunchi în culori naturale deschise, dar şi detalii texturale aparte cu mult tul, ca element de recunoaştere al mărcii.
Fashion Week-ul din Berlin s-a caracterizat şi în acest an prin diversivitatea de stiluri şi prin creaţiile de design individuale. Pe lângă show-urile de runway au avut loc şi o mulţime de aşa numite side-events. Pornind de la showroom-uri de designer, sesiuni sale de design exclusiv pentru Fashion Week, conferinţe de fashion, evenimente rooftop open-air şi vernisaje până la blogger-lounge, oaspeţii au avut în orice caz multe de văzut.
HashMAG Blogger Lounge meets Sylvie Optics
Edel-Optics a participat în exclusivitate la „HashMAG Blogger Lounge“ din renumita locaţie „Berliner Freiheit“. Două zile întregi în cadrul evenimentulul, au interacţionat o mulţime de întreprinzători cu peste 500 de blogeri şi influenceri, făcând schimb de experienţă prin discuţii interesante şi s-au conectat în vederea unor colaborări viitoare. Sub inspiratul motto „Live, Love, Aloha“ pe suprafaţa locaţiei de 500m2 a fost creată o atmosferă hawaiană caldă. Astfel florile şi plantele colorate, fructele tropicale şi băuturile răcoritoare nu au putut lipsi.
Cu un bagaj plin cu o mulţime de goodie bags, printre care cu tricouri printate cu logo-ul mărcii şi ochelari de soare, Edel-Optics a reuşit să încânte blogerii, influencerii şi vedetele participante la event. De o atenţie aparte s-au bucurat mai ales ochelarii de soare din colecţia Sylvie Optics semnată Sylvie Meis.
Hair & Make-Up Artist David Jakobs de pildă a purtat un model din seria Active din colecţia Sylvie Optics. În pofida nenumăratelor tatuaje şi a unui stil mai mult decât neobişnuit, ochelarii în stil aviator au reuşit să atragă atenţia, dovedindu-se un adevărat eye-catcher.
Blogerii Jan Paaul şi Nixxon_ized sunt extrem de coloraţi atunci când vine vorba de modă, mai ales în ceea ce priveşte hairstyling-ul. Stilul lor este mai tot timpul extravagant şi excentric. Cu modelele de ochelari de soare super stylish din colecţia Sylvie Optics Classy şi Passionate ei reuşesc să iradieze şi mai multă încredere de sine şi desigur acea atitudine “Here I am”, atât de mult râvnită.
Ceva este sigur: cu toate că modelele colecţie sunt adresate doamnelor, chiar şi bărbaţii pot cu uşurinţă conferi outfit-urilor o declaraţie fashion original, cu ajutorul unui model Sylvie Optics!
Chiar şi cele două participante de la Germany´s Next Topmodel – Gerda J. Lewis şi Sara Leutenegger au făcut o impresie minunată cu noii lor ochelari de la Sylvie Optics. Modelele Selfmade cu lentile oglinzite lila-pink şi Passionate cu ramă de culoare roz şi partea frontală din plasic în stil havana se pretează oricărui look de vară.
Un alt highlight l-a constituit, cu siguranţă, şi studioul tattoo improvizat de artista Lilly, unde curajoşii au avut posibilitatea oră de oră, să-şi înţepe un mic tatuaj.
Atsfel, după cinci zile pline de impresii fashion extrordinare, trenduri noi, dar şi de oameni şi piese de modă inpiraţionale, a luat sfârşit şi Berlin Fashion Week-ul din acest an.
Leave a Comment