În melodia „A fi liber“ a rapperului Estikay se pot auzi următoare:
„Eu îmi întind aripile şi zbor de aici,
Cine ştie dacă mă voi mai întoarce,
Iată că tot ce mai rămâne e doar acest cântec
Digga, vreau să ies în lume, sunt atâtea de văzut
Şi atâtea de înţeles şi de simţit, dar
m-am săturat, pornesc la drum – nu mai există cale de întoarcere
Frate, ţelul este îndepărtat, chiar dacă e doar o cale scurtă!“
Iar pentru această cale scurtă aveţi acum un companion perfect în modelele de ochelari de soare Michael Kors, pentru că aceste bijuterii sunt adevărate accesorii, atunci când asemenea lui Ikarus încercaţi să vă apropiaţi mai mult de soare. Fie că sunteţi pe plajele din Tahiti, Sansibar sau chiar pe Venice Beach din Los Angeles; sau poate chiar într-o expediţie pe munţii din Gstaad, pe coasta din Algarve, în pieţele aromate din Marrakesch sau poate că savuraţi un coctail cu umbreluţă sub palmierii din Curaçao… sau vă bucuraţi de „acum“, legânându-vă într-un hamac pe insula Fiji: modelele din colecţia de ochelari de soare Michael Kors fac o impresie bună oriunde … şi aceasta nu doar în concediu.
Istoric
Un anumit moment în care s-ar crede că Michael Kors s-a hotărât să-şi câştige existenţa ca designer de modă, nu poate fi numit cu precizie. Poate că s-a întâmplat atunci când Dawn Mello i-a arătat desenele fostei directoare fashion de la Bergdorf Goodman, care tocmai vizita buticul Lothar’s din Strada 57, din New Yorker, unde designerul de renume din ziua de azi tocmai era angajat ca decorator de vitrine, vânzător şi designer in-house. După doar o simplă privire, ea a recunoscut talentul ce mustea în fostul student al şcolii Fashion Institute of Technolgy (FIT), spunându-i că s-ar bucura să arunce o privire asupra colecţiei sale, în cazul în care şi-ar dori să facă o carieră în lumea modei.
Poate s-a întâmplat chiar în momentul în care designerul şi-a deschis firma Michael Kors Brand, cotată ca având în mometul de faţă o valoare de miliarde de dolari, sau poate chiar atunci când la doar 12 ani şi-a deschis primul butic la parterul casei părinteşti. În orice caz există şi posibilitatea ca dorinţa de a avea un renume în fabuloasa lume a modei să fi prins viaţă mult mai devreme, exact ca şi schiţele conturate în minte sa, pe care le desena imediat ce prindea un creion în mână.
Creatorul de modă, născut în anul 1959 în Merrick, Long Island sub numele său real Karl Anderson Jr., iubea deja din copilărie să meargă la cumpărături împreună cu mama sa. Însă nu în magazilele de jucării aşa cum ar fi fost normal, ci mai degrabă în buticuri. „Eu am fost un copil singur la părinţi, înconjurat de femei cu caractere foarte puternice. Care pe deasupra mai erau şi împătimite de modă şi aveau fiecare în parte un stil propriu. Gusturile mamei mele erau diferite de cele ale bunicii mele, însă şi mătuşile mele aveau o viziune cât de poate de personală în acest sens. Eu am fost influenţat chiar şi de bărbaţii familiei mele. Bunicul meu lucra în branşa textilă, iar unchiul meu în cea de modă. Doar tatăl meu nu avea nimic de a face cu această lume. El conducea o benzinărie, fiind cu alte cuvinte o excepţie. Eu am învăţat încă de mic datorită familiei mele, că moda nu este doar o mâncătoare frivolă de timp, ci prin ea se poate câştiga liniştit existenţa.“ a declarat el într-un interviu pentru ziarul „Welt“.
Setea sa de cunoaştere i-a definit pasiunea. Mai tot timpul a fost preocupat să observe oamenii şi mediul lor. Îi analiza în mod intens şi se gândea totodată cum ar putea fi îmbunătăţită imaginea lor … şi toate acestea cu gândul îndreptat şi spre domeniul economic şi monetar. „Eu făceam genţi din piele, bijuterii din cupru, coloram în tehnica batik diverse piese. Însă în acelaşi timp mă gândeam şi la afacere. Când îi ascultam pe cei din familia mea, era mai mereu aşa. Atunci când unchiul meu vorbea despre o nouă colecţie, apăreau inevital şi comentarii precum: mantoul asta sau ăla se va cumpăra fantastic de bine. Astfel eu am putut învăţa devreme, că este o chestie cât se poate de interesantă să proiectezi ceva, apoi să-l produci, ca mai apoi să vezi că există cineva care nu doar că va cumpăra acest ceva, ci îl şi va folosi în viaţa de zi cu zi. Iar despre asta a fost vorba încă de la început, să creez ceva cu ţinta precisă de a şi vinde.“
Şi de vândut chiar a vândut, mai ales ca Creative Director al brandului Céline, din 1999 până în 2003, când a îndrăznit să sară din puţ în lac, în anumite domenii având un succes cum nu a mai avut un al doilea în lumea asta. Talentatului Kors, care poartă sugestiv şi porecle precum Michael, Mr. Moneybag sau Omul-Cu-Geanta-De-Trei-Milioane-Dolari, de a cărui imperiu mondial nu mai poate lipsi in nicio metropolă fashion a lumii, este din anul 2014 conform Time Magazine nu doar unul dintre cei mai 100 influenţi oameni ai planetei, ci se află chiar şi pe lista miliardarilor lansată de Forbes Magazine.
Genţile semnate Kors, colecţia proprie de bijuterii sau creaţiile sale pentru bărbaţi şi dame, au democratizat pur şi simplu piaţa fashion. Kors, care este din copilărie mereu bronzat pentru că după propria părere acest lucru îi conferă un aspect „glamuros şi dinamic“, nu s-a ferit să scrie o istorie de succes chiar şi în industria ochelarilor de soare.
În ziua de azi produsele Michael Kors Eyewear cu al lor logo aurit MK, se numără alături de Ray-Ban, Oakley, Gucci sau Prada printre cele mai de succes branduri de design de pe piaţa de ochelari.. Cu toate acestea, Kors și compania sa, ale căror rame sunt produse de Luxoticca, au rămas întotdeauna fideli propriei linii. Deoarece cunoscătorul de modă își cunoaște punctele forte, care îşi au rădăcinile mai puțin în moda intelectuală, ci mai degrabă într-o atracție familiară, plăcută şi intuitivă, fără a neglija anumite revendicări luxoase. Numele Kors este simbolul “eleganței sportive” în înțelegerea americană. În loc să se supună în permanență presiunile tendințelor actuale, designerul din New York și echipa sa se bazează pe un stil chic atemporal, care emite eleganță și simplitate în același timp.
Și cu acest motto, acest gigant al modei s-a infiltrat în toate sectoarele, care trebuie, astfel încât chiar şi potopul de copii ce a inundat piața timp de ani de zile să fie blocat. Cu toate acestea este în continuare valabil faptul: „de cele mai multe ori copiat, şi mult mai des eșuat“, astfel încât nici o imitaţie a ochelarilor de soare Michael Kors nu a reuşit până acum să fie o replică perfectă a stilul unic și standardelor extraordinare ale brandului.
Faptul că în jurul mitului acestei mărcii s-a format o adevărată industrie a falsurilor nu mai este niciun secret mai ales că există milioane de încercări de imitaţii. Pentru a te aigura că ai o piesă originală Michael Kors în mâini sau pe nas, trebuie să ai în vedere următoarele: în primul rând preţul ochelarilor de soare Michael Kors, care reprezintă întotdeauna un prim indicator. Apoi frumoasa piesă este întotdeauna cumpărată împreună cu un etui de ochelari de soare Michael Kors precum şi o lavetă Michael Kors. În plus numărul seriei gravat pe exteriorul braţului stâng trebuie să fie la fel de discret şi practic de neşters ca şi numele mărcii „Michael Kors“ sau iniţialele CE, care reprezintă standardele cele mai riguroase de producţie după normele europene, plasate pe interiorul braţului drept. Şi elegantul logo auriu Michael Kors, care se regăseşte la unele modele, nu trebuie să poată fi răzuit sau să aibe un aspect neuniform (ce poate fi observat de pildă la distanţa dintre litere). Un alt semn îl reprezintă numele firmei (Michael Kors) în partea superioară a ramelor, pe partea stângă. Ar trebui să iei imediat mâna de pe orice accesorii de ochelari de soare Michael Kor sau ochelari în sine dacă numele mărcii apare scris ca Micael Kors sau Michael Kohrs, pentru că siguranţă te poţi alege cu un model de ochelari de soare Michael Kors Fake.
Ochelarii de soare Michael Kors – o bucăţică de cotidian pentru staruri şi vedete
Chiar şi feţe cunoscute precum actriţele Gwyneth Paltrow, Angelina Jolie, Kate Beckinsale, Jennifer Aniston sau Emma Stone se fac utile şi fac reclamă în timpul lor liber modelelor de ochelari de soare Michael Kors. Apoi şi colegii lor Jamie Foxx, Brad Pitt, Michael Douglas sau Robert Downey Jr. au fost văzuţi în vacanţe cu diverse modele Michael Kors – colecţia ochelari de soare 2015, Michael Kors – colecţia ochelari de soare 2016 sau Michael Kors – colecţia ochelari de soare 2017. Însă şi colecţia de ochelari de soare Michael Kors 2018 a fermecat o serie de cântăreţe, precum Nicole Scherzinger, Lana Del Rey, Demi Lovato, Rita Ora, Taylor Swift sau Miley Cyrus. Şi top-modelele Nina Agdal, Kate Upton, Lais Ribeiro, Karlie Kloss sau Bella Hadid se numără printre fanii liniei sport de ochelari de soare a designerului american.
Leave a Comment