La Campionatul European de Fotbal din 2021, mingea se va rostogoli pe stadioanele din întreaga Europă. Dar nu doar fotbalul îi unește pe oamenii de pe continentul european – suntem uniți și de un număr mare de mărci de ochelari de înaltă clasă. Iată care sunt stilurile noastre câștigătoare.
Spania – Suedia, Germania – Franța, Anglia – Croația: Campionatul European de fotbal din 2021 va rezerva din nou o serie de dueluri interesante în perioada 11 iunie – 11 iulie. Ce echipe vor ajunge în finala de pe stadionul Wembley, încă nu știm, dar un lucru este clar: sărbătorile vor avea loc în toată Europa! Și pentru a te asigura că ai o priveliște bună în fața televizorului sau poate chiar pe stadion, iată programul meciurilor de la Campionatul European 2021 și marii noștri ochelari de vedere din țările participante.
Grupa A
Italia | Elveția | Turcia | Țara Galilor
VERSACE
Italia nu este doar o adevărată forță în Europa, în ceea ce privește fotbalul – țara pizzei, a înghețatei și a spritz-ului este, de asemenea, o vedetă în ceea ce privește designul de ochelari: Prada, Gucci, Armani, Persol, BottegaVeneta, Fendi – și, bineînțeles, Versace. În 1978, Gianni Versace și-a fondat o marcă de modă pentru a declara război, cu modele răutăcioase, modei italiene de înaltă modă. Îi plăcea să depășească limitele și a ignorat în mod constant toate tendințele modei. De la moartea lui Gianni, sora sa, Donatella Versace, cunoscută pentru ținutele sale ostentative, a continuat să conducă compania – cu nu mai puțin succes. Cu ochelarii Versace vei obține lux și farmec pe nas – și o porție suplimentară de sex appeal.
Grupa B
Belgia | Danemarca | Finlanda | Rusia
RUUD VAN DYKE
La ultima Cupă Mondială, “Diavolii roșii” belgieni au ocupat un binemeritat loc trei. Și în ceea ce privește stilul, țara mică este, de asemenea, o afacere mare. Pe lângă metropola modei din Antwerpen, există și câteva bijuterii de descoperit în Bruxelles, inclusiv ochelarii de vedere minunat de simpli de la Ruud van Dyke. Accentul brandului de ochelari nu este pus pe un design strident, colorat, ieftin, ci pe un design clasic, care poate fi combinat cu ținutele business la fel de bine ca și cu ținutele casual. Frumusețea atemporală este subliniată de materialul ramei: Titanul este atât de ușor, ca robust și promite mulți ani de cel mai bun confort de purtare. Pe scurt: un design care rămâne.
Grupa C
Austria | Olanda | Macedonia de Nord | Ucraina
GLORYFY
Din Zillertal, în Austria, vin nu doar haine de schi, ci și ochelarii care pot face față la orice cascadorie și acțiune. Christoph Egger a avut ideea, în 2004, de a dezvolta ochelari indestructibili, care nu se supără dacă te așezi pe ei sau dacă ratezi un truc de skateboard. Ochelarii de vedere și ochelarii de soare Gloryfy sunt fabricați dintr-un plastic special, NBFX, cu funcție de memorie, astfel încât revin întotdeauna la forma lor inițială. Numele Gloryfy Unbreakable este, așadar, un program. În plus, modelele Gloryfy sunt, de asemenea, incredibil de elegante și oferă purtătorilor lor o notă de acțiune îndrăzneață în cel mai scurt timp.
Grupa D
Croația | Republica Cehă | Anglia | Scoția
BURBERRY
Atunci când Thomas Burberry și-a brevetat țesătura de gabardină hidrofugă în 1888, probabil că nu și-a imaginat niciodată că fabrica sa de haine se va transforma într-un brand global de modă. Dar trenciurile și faimosul model în carouri sunt doar două dintre principalele produse ale mărcii londoneze; articolele din piele și ochelarii au devenit de mult timp o parte esențială a stilului Brit Chic, de care s-au îndrăgostit nu doar Regina Elisabeta a II-a, ci și vedete precum Kate Moss, Michael Fassbender, Naomi Campbell și Penelope Cruz. Anglia, desigur, are o mulțime de alte mărci de top de oferit, inclusiv Ted Baker, Hackett, Linda Farrow, Superdry și să nu uităm: David Beckham.
Grupa E
Polonia | Slovacia | Spania | Suedia
BALENCIAGA
Brandul de modă Balenciaga a devenit celebru în anii 1940 pentru haute couture de inspirație franceză, pe care fondatorul companiei, Cristóbal Balenciaga, a combinat-o cu pricepere cu detalii spaniole de flamenco și care a fost îndrăgită, printre altele, de Grace Kelly. De la San Sebastiàn, în Țara Bascilor, Balenciaga și-a mutat în cele din urmă sediul la Paris. Designerul-șef Nicolas Ghesquière a dat o nouă înfățișare pentru Balenciaga începând cu sfârșitul anilor ’90, lansând o modă pret-à-porter extravagantă și diverse genți „It-bags” cu liste de așteptare lungi. Din 2015, Demna Gvasalia a fost creierul din spatele brandului, oferindu-ne stiluri futuristice, care nu au egal.
Grupa F
Franța | Germania | Ungaria | Portugalia
IC! BERLIN
S-ar putea crede că lui Ralph Anderl, fondatorul ic!Berlin, îi lipsește un șurub. Dar nu este deloc așa, pentru că ochelarii de la fabrica din Berlin-Marzahn sunt produși complet fără șuruburi: sunt tăiați manual din tablă cu ajutorul unui laser. Balamaua fără șuruburi și poziționarea în mediul creativ al artei și al muzicii au făcut din ic!Berlin un brand absolut indispensabil în scurt timp. La aceasta se adaugă un confort incredibil la purtare, datorită metodei de producție vizionare. Cu ic!Berlin porți viitorul pe nas – și o parte din stilul de viață berlinez. Dar Germania are, de asemenea, multe mărci de ochelari de înaltă calitate de oferit în afara capitalei, inclusiv Cazal, Rodenstock și Wood Fellas.